Álláslehetőségek

Eladói munka fénymásoló szalonban

Diákmunka: Partnerünk fénymásoló szalonjába keres eladót.

Munkavégzés helyszíne: 1118 Budapest Regős köz 2.

Munkaidő: H-P, 12:00-20:00

Fizetés: 1765Ft/óra

Feladatok:

  • vevők kiszolgálása
  • ügyfeleknek szövegszerkesztés, szkennelés, nyomtatás, fénymásolás stb.
Feltételek:
  • nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony;
  • tudod vállalni a fenti munkaidőt!!
  • önálló, megbízható munkavégzés, kedvesség, rugalmasság
  • számítógép és Office ismeret
  • budapesti tartózkodási cím, lakcím

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével, az önéletrajzod és egy friss, aktuális fénykép csatolásával.

The post Eladói munka fénymásoló szalonban first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Műszaki ügyintéző

Diákmunka: A föld alatti és föld feletti közművek modellezésével földmérési adatok irodai feldolgozásával foglalkozó partnerünk keresi új munkatársát műszaki ügyintézési feladatok ellátására.

Munkavégzés helyszíne: otthoni munkavégzés (saját eszközzel)

Munkaidő: minimum heti 20-30 óra, rugalmas beosztás

Fizetés:  1 704Ft/óra

Feladat:

  • Közüzemi adatok feltűntetése helyszíni fotókon;
  • Közüzemi rajzok beszerzése;
  • Helyszíni felmérés után történő adatok feldolgozása Excel és saját adatbázis használatának segítségével;

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony
  • Angol nyelvtudás társalgási szinten
  • Monotonitástűrés

Előny:

  • AutoCAD felhasználói szintű ismerete;
  • Térinformatikai szoftver ismerete
  • QGIS ismerete

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Műszaki ügyintéző first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Pénzügyi asszisztens gyakornok

Diákmunka: Partnerünk pénzügyi asszisztensi feladatok ellátására keres diákot.

Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület

Munkaidő: heti minimum 25-30 óra

Fizetés: 1704 Ft/óra

Feladatok:

Könyvelési/egyeztetési feladatok:

  • Vevő/szállító egyeztetések lefolytatása
  • Főkönyvi analitikák nyomonkövetése, kitisztázása
  • Javítások/rendszerhibák feltárása
  • Könyvelt számlák ellenőrzése az áfa bevallás előtt

Közreműködik az alábbi feladatokban:

  • Részvétel a havi, negyedéves, éves zárás folyamatában
  • Részvétel a könyvvizsgálatban
  • Részvétel hatósági ellenőrzések során

Segíti felettese munkavégzését:

  • A pénzügyi vezető munkájának támogatása

Feltételek:

  • Aktív nappali (25. életév betöltése előtt akár passzív) tagozatos hallgatói jogviszony
  • MS Office alkalmazások ismerete
  • Alapfokú angol nyelvtudás
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Pontos, akkurátus munkavégzés

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Pénzügyi asszisztens gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

HR Support Intern, Operations

Student work: AGCO Hungary’s local HR Team is looking for an HR Support Intern, Operations who would like to be a part of our quickly developing organization. The new colleague will support the local HR Operations Team by providing an efficient, professional and quality HR assistance.

AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.

AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, Technical Services, Marketing and Sales functions.

Working hours: min 30 hours a week for at least 1 year

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street

Salary: 1 800 HUF/hour

Responsibilities:

  • Compiling and updating employee records (hard and soft copies, ERP system)
  • Assisting in HR administration
    • sorting and scanning payroll-related documents (invoices, declaration forms, travel reimbursement)
    • preparing referral documents for occupational health check examination
    • support in posting and signing documents
    • contract preparation for new joiners
    • creating new user profiles (Nexon, SuccessFactors)
  • Assisting in the monthly timesheet checking
  • Monitoring the HR mailbox and providing support to general questions
  • Supporting local HR team with leaver processes
  • Participation in HR core process project management
  • First point of contact for occupational health check examination vendor
  • Performing other ad-hoc tasks

You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies (active student status) for minimum at least 1 year until graduation
  • Speak both English and Hungarian fluently
  • Have strong attention to details
  • Have strong communication and interpersonal skills and the ability to work efficiently with employees
  • Are able to maintain confidentiality
  • Can work at least 30 hours weekly

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post HR Support Intern, Operations first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

HR Support Intern, Talent Management

Student work: AGCO Hungary’s local HR Team is looking for an HR Support Intern, Talent Management Trainee who would like to be a part of our quickly developing organization. The new colleague will support the local HR Team in achieving its organizational objectives by developing talent management and recruitment related processes.

AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.

AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, Technical Services, Marketing and Sales functions.

Working hours: min 30 hours a week for at least 1 year

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street

Salary: 1 800 HUF/hour

Responsibilities:

  • Providing assistance in HR administration at Talent Management area (checking Employee referral forms, preparation of trainings)
  • Supporting local HR team with employee onboarding process
  • Monthly intern timesheet management
  • Managing end-to-end intern recruitment process
  • Assistance in the Interns Community program
  • Managing end-to-end intern onboarding process
  • First point of contact for student agencies
  • Participation in HR core process project management
  • Assistance in preparation of HR communication
  • Performing other ad-hoc tasks

You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies (active student status) for minimum at least 1 year until graduation
  • Speak both English and Hungarian fluently
  • Have strong attention to details
  • Have strong communication and interpersonal skills and the ability to work efficiently with employees
  • Are able to maintain confidentiality
  • Can work at least 30 hours weekly

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post HR Support Intern, Talent Management first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

BME Sportközpont beléptetési feladatok

Diákmunka: A BME Sportközpontba keresünk beléptetési feladatokra egy fő hallgatót áprilistól május végéig tartó munkavégzésre.

Munkaidő: áprilistól májusig, a szorgalmi időszak alatt, hétfőtől csütörtökig, 08.00-15.00 között

Munkavégzés helye: 1111 Budapest, Bertalan Lajos utca 4.

Fizetés:  1 500 Ft/óra

Feladatok:

  • beléptetés;
  • tájékoztatás;
  • recepció munkájának segítése

Feltételek:

  • Megbízható, pontos, önálló munkavégzés

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post BME Sportközpont beléptetési feladatok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Forgalomszámlálás (március, április) – frissítve!

Utasforgalom-számlálásra keresünk munkaerőt Budapesten és vonzáskörzetében március és április hónapokban, alkalmi munkavégzésre.

Munkavégzés helyszíne: Budapest és vonzáskörzete

Munkaidő és fizetés:a vállalható műszakok a lent linkeken található napok szerinti jelentkezési űrlapok második oldalán láthatóak, mellettük láthatjátok a béreket. A mérés közbeni ingyenes utazást partnerünk biztosítja.

Feladatok:

  • HÉV utasforgalom és kerékpárok számlálása és adatok rögzítése. A mérés a járatokon történik, nem kint a megállóhelyeken.

Feltételek:

  • Monotonitástűrés
  • Megbízható, pontos, önálló munkavégzés
  • Hajnali és éjszakai munkavégzés esetében betöltött 18. életév

Jelentkezési űrlapok:

A jelentkezési űrlapok kitöltése mellett a jelentkezéshez feltétel a fényképes önéletrajzod megküldése a melo@miszisz.hu címünkre a a neved, telefonszámod megadásával, és a betölteni kívánt pozíció megjelölésével.  Azokat a jelentkezéseket nem vesszük figyelembe az űrlapokban, ahol mellette nem lett email jelentkezés elküldve az önéletrajzzal.

The post Forgalomszámlálás (március, április) – frissítve! first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Eszközleltár (március 27-31.)

Diákmunka: Budapesti filmstúdióba keresünk filmes kellékek leltározására és pakolására 2 erős fizikumú hallgatót március 27-31. közöttre.

Munkavégzés helye: Budapest XV. kerület

Munkaidő: március 27-31., naponta 7 órás munkavégzés

Fizetés: 1 800 Ft/óra

Feladatok:

  • Vonalkódok felhelyezése a megadott eszközökre munkairányító útmutatásai alapján
  • Bútorok, filmes kellékek pakolása

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív (25. életév betöltése előtt akár passzív) tagozatos hallgatói jogviszony
  • Erős fizikum
  • Gyors és hatékony munkavégzés
  • Monotonitás tűrés

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Eszközleltár (március 27-31.) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Management Intern

Student work: We are looking for a Management Intern to join our team. This role will support the Office Management team with administrative tasks previously handled by them or Office Manager and Travel Expense Assistant. This role will also help the Office Management team with Reception related tasks.

AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agricultural solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.

AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, and Technical Services functions.

Working hours: min 20 hours a week for at least half a year

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and home office (hybrid work)

Salary: 1 900 HUF/hour

Responsibilities:

As AGCO’s Management Intern your responsibilities will be connected to:

Travel assistance

  • handle travel arrangements for certain leaders of each’ department and above
  • gather receipts and comments for travel expense reports
  • create expense reports if required

PO management

  • create yearly and ad hoc PO’s for management
  • create GR’s accordingly

Leadership meetings

  • prepare materials if needed for meeting
  • take and write a brief summary of meetings (meeting minutes)
  • distribute consolidated notes and to do’s
  • track and follow up actions

Office management support

  • serve as a backup for Reception related tasks
  • help with handling onsite & offsite events
  • help keeping the office neat and orderly
  • help with general admin tasks to Office Manager

Requirements:

You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies (active student status) for minimum at least half a year
  • Are fluent in Hungarian and English (company language)
  • Have a good level knowledge of Outlook, Excel and Word is required
  • Are well organized, pay attention to details, have great administrative skills and patience, able to prioritize workloads, advanced time-management skills
  • Have great people skills, focused on customer experience
  • Are independently able to quickly and efficiently solve problems
  • Can work at least 20 hours weekly

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post Management Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Finance P2P Intern

Student work: We are looking for a Finance AP Intern to join our team with strong attention to details. This role will facilitate a variety of scanning, prepping, validation of optically recognized invoice data to ensure high levels of support in a fast paced P2P environment.

AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.

The Budapest Business Center provides global support to our internal clients in Finance, HR, IT, Purchasing, and Technical Services functions. In our international environment we speak more than 20 languages and we are from all over the world. In the center, we work together in a real team spirit and we believe in a “Can do” attitude. Professional training, continuous improvement, good atmosphere, and healthy work-life balance are equally important for us. In spite of the multicultural environment, the office operates as a big family, where we support each other.

Working hours: min 20 hours a week for at least half a year

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and home office (hybrid work)

Salary: 1800 HUF/hour

Responsibilities:

Your responsibilities will include but are not limited to:

  • Document Scanning (OCR):  Operate network high speed production scanning equipment (Readsoft); perform scanning and imaging tasks; identify, classify and sort documents; assemble document batches and/or page volumes
  • Document Indexing: Identify objective data and enter (“key what you see”) at a high level of productivity and accuracy; perform data entry task from a paper and/or document image; utilize system functions to perform data look-up and validation; work on high volume sorting, analyzing, indexing, of financial documents; identify, classify, and sort documents electronically
  • Archive documents in the digital archive and link them into the invoice clearance workflow tool
  • Assist P2P users and support them with invoice processing as required
  • Perform duties and special requests – assigned by P2P team leader and manager
  • Review and process confidential and time-sensitive applications (urgent requests)
  • Maintain high degree of quality control and validation of the completed work
  • Ensure operating and quality standards are met based on service objectives
  • Support financial results by minimizing site waste and rework
  • Problem solving: improving existing reports and developing new ones

Requirements:

You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies minimum for at least half a year (active student status) – Finance – related studies are an advantage
  • Are fluent in English, German is an advantage
  • Are highly computer literate – solid IT and Excel (main focus on macro) skills are needed
  • Are well organized, pay attention to details, have great administrative skills and patience
  • Have great analytical approach – which means using good logic to form a pragmatic approach solution, as well as being result-oriented
  • Have great people skills, can get along with people easily as well as being a team player, and be willing to learn
  • Can work at least 20 hours weekly

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post Finance P2P Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Parts Logistics Agent (German Speaking)

Student work: The key responsibility of the Parts Logistics Dealer Support is to process, verify and answer the requests from the retailers checking the internal BMW parts and logistics systems, mainly based on SAP. You will be the first point of contact to answer questions around parts logistics and availability.

Working hours: 30-40 hours a week

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district

Salary:  net 1900 HUF / hour

Responsibilities and duties:

  • Be a point of contact for premium brand’s retailers.
  • Process and answer the requests from the retailers thru a ticketing system.
  • Responding to questions and issues around parts availability.
  • Follow up and report the parts process from the order to the delivery.
  • Collect parts pricing requests and collaborate with pricing department.
  • Escalation and follow up of tickets around parts logistics matters.
  • Provide support to resolve parts logistics issues in a timely manner, meeting the KPIs.
  • Be a point of contact for premium brand’s retailers.

Requirements:
You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies (active student status)
  • Fluency in English and German
  • Interest in the automotive industry
  • Experience in parts management is advantageous
  • IT requirements: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, SAP
  • Attention to detail

What We can offer

  • Competitive Salary
  • Regular training and access to global career opportunities/career progression
  • Regular social events
  • Modern office situated in Budapest
  • A professional but relaxed working environment, as part of a welcoming and diverse team.
  • Relocation Package available for candidates outside of Hungary

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Parts Logistics Agent (German Speaking) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Accountant Intern

Student work: We are looking for an Accountant Intern to join our team with strong attention to details. This role will help with accounting during invoice management process and support the Finance team with in their daily work and assist in all office-related issues connected to accounting.

Working hours: min 20 hours a week for at least half a year

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and home office after training period

Salary: Gross 1 900 HUF / hour

Responsibilities and duties:
As AGCO’s Accountant Intern your responsibilities will be:

  • To supervise common mailbox for invoices – distribute invoices via email and track
  • To collect offline invoices from reception– distribute invoices via email and track
  • To gather posted invoices online/offline from the responsible Accountant
  • To write SAP number on the invoices
  • To organize all invoices in ascending order
  • To upload all the invoices’ details in certain excels
  • To write given number from excel on them – 1/fiscal year etc…
  • To scan all invoices the company receives
  • To upload invoices to SAP and Sharepoint
  • Help the office management and finance teams with office related SRM PO’s

Requirements:
You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies (active student status) – Finance-related studies are an advantage
  • Are fluent in Hungarian and English (company language)
  • Are well organized, pay attention to details, have great administrative skills and patience, able to prioritize workloads
  • Have great people skills, can get along with people easily, as well have a willing and helpful attitude
  • Have a good level knowledge of Outlook, Excel and Word is required
  • Can work at least 20 hours weekly

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Accountant Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Fizikai munka (2-3 hét)

Diákmunka: Budapesti partnerünk számára keresünk 2 fő diákot 2-3 héten keresztül irattári anyagok selejtezésére, raktár rendezésére.

Munkavégzés helyszíne: Budapest XIII. kerület

Munkaidő: 2-3 hét, napi 6-8 óra

Fizetés: 1 765 Ft/óra

Feladat:

  • irattári anyagok selejtezése
  • raktár rendezése

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív hallgatói jogviszony (25 év alatt lehetsz passzív is!)
  • Erős fizikum

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Fizikai munka (2-3 hét) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Finance Specialist Intern

Student work: The Finance Specialist Intern position assists in the fulfillment of audit requirements of Manufacturing sites. This position requires a strong attention to details, eagerness to learn and improve and strong interest in Finance.

AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.

The Budapest Business Center provides global support to our internal clients in Finance, HR, IT, Purchasing, and Technical Services functions. In our international environment we speak more than 20 languages and we are from all over the world. In the center, we work together in a real team spirit and we believe in a “Can do” attitude. Professional training, continuous improvement, good atmosphere, and healthy work-life balance are equally important for us. In spite of the multicultural environment, the office operates as a big family, where we support each other.

Working hours: min 20 hours a week for at least half a year

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and home office

Salary: 1800 HUF/hour

Responsibilities:

Your responsibilities will include but are not limited to:

  • Assist in coordination and preparation of audit requirements
  • Working with SAP and other financial systems

Requirements:

You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies minimum for at least half a year (active student status) – Finance – related studies are an advantage
  • Have proficient oral and written communication skills in English, Finnish knowledge is an advantage
  • Are proficient in Excel
  • Are diligent and eager to learn and improve
  • Are well-organized and detail-oriented with a strong focus on accuracy
  • Have good analytical and problem-solving skills
  • Are a team player and have great interpersonal skills
  • Have the ability to follow broad instructions, can work with minimal supervision, can prioritize and multi-task effectively
  • Can adapt to tight deadlines

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post Finance Specialist Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Leltározás márciusi időpontok (bővítve!)

Partnerünk leltározásra keres munkaerőt Budapest vonzáskörzetébe és egyéb településekre szervezett utazással.

Munkavégzés helyszíne, munkaidő: 

  • 2023.03.01. szerda, Tapolca, 20:00-tól, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Kelenföldről 16:30-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.05. vasárnap, Szentes, 9:00-től, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Népliget, Planetárium parkolóból 5:45-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.06. hétfő, Szentes, 19:00-től, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Népliget, Planetárium parkolóból 15:30-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.08. szerda, Tahitótfalu, 21:00-től, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 6 óra, indulás Hősök tere, Műcsarnok 19:15-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.11. szombat, Veszprém, Külső-Kádárta, 9:00-től, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Kelenföldről 6:15-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.12. vasárnap, Veszprém, Külső-Kádárta, 20:00-tól, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Kelenföldről 17:00-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.13. hétfő, Bonyhád, 12:00-től, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Kelenföldről 9:00-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.13. hétfő, Bonyhád, 20:00-tól, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Kelenföldről 16:45-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.19. vasárnap, Fót, 18.30-tól Auchan személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 6,5 óra, csak a visszautazás szervezett!!
  • 2023.03.20. hétfő, Fót, 19.30-tól Auchan személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 6,5 óra, csak a visszautazás szervezett!!
  • 2023.03.21. kedd, Fót, 19.30-tól Auchan személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 6,5 óra, csak a visszautazás szervezett!!
  • 2023.03.21. kedd, Budapest IX, kerület Kálvin tér, 23:00-től, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 4 óra, találkozás az üzlet előtt 22:30-kor
  • 2023.03.27. hétfő, Keszthely, 10:00-től, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Kelenföldről 6:45-kor szervezett oda-, és visszautazással
  • 2023.03.28. kedd, Keszthely, 20:00-tól, Tesco személyzeti bejárat, munkaidő: kb. 8 óra, indulás Kelenföldről 16:30-kor szervezett oda-, és visszautazással

Az összes  alkalom esetében a visszautazás szervezett, egységes utazási idő térítésével. A fóti alkalmak kivételével pedig az odautazás is szervezetten történik.

Fizetés:

  • junior leltározó 1800Ft/óra, ill. az utazási idő esetében 900Ft/óra
  • senior leltározó 2000Ft/óra (teljesítmény alapon kerül meghatározásra partnerünk által)

Feladatok:

  • leltározás vonalkódos címkék segítségével

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
  • Önálló, megbízható munkavégzés;
  • Öltözék kritérium: zárt cipő

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Leltározás márciusi időpontok (bővítve!) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Gyakornoki pozíció – részmunkaidő

Diákmunka: A DLabs Kft. alapvetően egy DeFi (decentralizált pénzügyek) fejlesztő és problémamegoldó csapat. Egyik alapítója több hazai egyetemen oktatja ezt a tárgyat; másik alapítója pedig elismert blokklánc fejlesztő szakember. Hiszünk abban, hogy a DeFi megoldások hamarosan éppen olyan könnyen használhatók és elterdjedtek lesznek világszerte, mint a bankkártya vagy a mobilappos bankolás. Ha érdekel a pénzügyi világ jövője, szeretnéd megérteni és kipróbálni a DeFi világot, akkor nálunk jó helyen jársz.

Munkaidő: hétköznapokon, munkaidőben átlag napi 3-4 óra

Munkavégzés helye: Budapest Astoria mellett (többségében bejárós, néha home office)

Fizetés:  2353Ft/óra

Feladatok:

  • Pénzügyi appok és felületek tesztelése, összehasonlítása, értékelése
  • Saját fejlesztésű alkalmazásaink gondozása (tesztelés, dokumentáció készítés, ticketing sheet, fejlesztések, javítások) később alkalmazásgazda feladatok ellátása
  • Tutorial anyagok készítése (leírás, dokumentum, videó)
  • Tematikus adatgyűjtés és abból összefoglalók készítése
  • Weblapok gondozása
  • Social media csatornák gondozása, tartalmak írása

Feltételek:

  • Nappali aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív tagozatos hallgatói jogviszony
  • IT affinitás, MS termékek, wordpress, képszerkesztők és egyéb irodai csodák ismerete
  • Jó problémamegoldó képesség, szívesen kutatsz-keresel a neten
  • Gyors tanulási készség, terhelhetőség, rugalmasság
  • Érdekel a DeFi világ, a pénzügyek
  • Szívesen használsz mindenféle közösségi és pénzügyi appokat
  • Az angol pénzügyi szövegeket jól érted, képes vagy írásban angolul ügyeket intézni
  • Google eszköztárát (sheet, doc, form, meet, calendar, drive …) magabiztosan kezeled
  • Képes vagy megküzdeni korábban még nem látott irodai szoftverekkel is

Amit partnerünk kínál:

  • Nálunk kripto szakértővé válhatsz – és nemcsak elméletben
  • Gyakorlatias mentorálás
  • Betekintés a pénzügyi világ jövőjébe
  • Fiatalos, dinamikus, jó hangulatú csapat
  • Jól érezzük magunkat, ha jó munkáért sok pénzt fizethetünk

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Gyakornoki pozíció – részmunkaidő first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Junior projektmenedzser

Diákmunka: Magyarország legnagyobb magyar tulajdonban lévő infokommunikációs cége keres új, intenzíven fejlődő divíziójának erősítése céljából budapesti központjába munkatársat junior projektmenedzser munkakörbe.

Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület

Munkaidő: heti minimum 32 óra

Fizetés: 2000 Ft/óra

Hogyan képzeld el a munkát nálunk?

Projektjeink az 1-2 napostól a több hónapos időtartamig tartanak. A szakértő csapat végzi az előkészítést eladás előtt, a műszaki tervezést majd pedig a kivitelezés támogatását, eszközök konfigurálását és a vezérlőrendszerek programozását. A munkanap az irodában, illetve telepítés/élesztés esetén ügyfeleinknél telik.

Feladatok:

  • Aktív közreműködés a cég napi szintű munkafolyamataiban
  • A projektvezető munkájához szükséges adminisztratív feladatok napi szintű ellátása
  • Projektek támogatása, kivitelezésének koordinálása, szerződések, iratok nyilvántartása, kezelése
  • Ajánlatokkal, megrendelésekkel, telepítésekkel kapcsolatos dokumentációk készítése és kezelése elektronikusan és nyomtatott formában
  • A cég belső kommunikációs felületeinek kezelése
  • Határidők naprakész követése és betartása, adatszolgáltatási, tájékoztatási, riportolási kötelezettségek ellátása
  • Kapcsolattartás a partnerekkel, alvállalkozókkal, gyártókkal

Feltételek:

  • Nappali aktív (25. életév betöltése előtt akár passzív is) tagozatos hallgatói jogviszony
  • Felhasználó szintű Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint stb.) tudással rendelkezel
  • Képes vagy az önálló munkavégzésre
  • Csapatjátékos
  • A munkafolyamatok elvégzése során a lehető legnagyobb precizitásra törekszel
  • Pontosság, igényesség

Előny:

  • Műszaki beállítottság

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Junior projektmenedzser first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Technikai segítő munkatárs

Diákmunka: Csoportos nyelvvizsga napokra (péntek délutánok és szombat délelőttök), alkalmanként nagyjából 2-3 órára keresünk technikus segítő munkatársat.

Munkavégzés helye: BME E épület (esetenként előfordulhat, hogy a BME Q épületbe is kell segítség)

Munkaidő:

  • február 24. délután
  • március 31. délután
  • május 19. délután
  • május 20. délelőtt
  • augusztus 25. délután
  • október 13. délután
  • október 14. délelőtt

Fizetés: 1882 Ft/óra

Feladatok:

  • a nyelvvizsga beszédértés vizsgarészének lebonyolításához az egyes vizsgahelyszíneken szükséges a technika kihelyezése, beállítása
  • a vizsgarész kb. 30 perces, ezt követően az eszközök begyűjtése és rendszerezett elhelyezése

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony
  • Alapvető számítógépes ismeretek
  • Hordozható lejátszó eszközökben való jártasság (cd-s magnó, mp3 lejátszó, hangfalba beépített lejátszó) és hangfalakkal való összekötésük
  • Kiemelkedő problémamegoldókészség

Előnyt jelent:  

  • mindegyik alkalom vállalása

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Technikai segítő munkatárs first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Finance Vendor Master Data Intern

Student work: We are looking for a Finance Vendor Master Data Intern to join our team to provide centralized vendor master data support for our EAME Finance across all sites.

AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.

AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, and Technical Services functions.

Working hours: min 20 hours a week for at least half a year

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and home office

Salary: 1800 HUF/hour

Responsibilities:

  • Ensuring the integrity of vendor master data
  • Setting up new master data on request, reviewing modification requests and execute them
  • Ensuring compliance
  • Working on vendor master data clean-up projects
  • Doing maintenance of authorization list across all companies
  • Supporting audits with preparing documentation

Requirements:

You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies minimum for at least half a year (active student status) – Finance – related studies are an advantage
  • Are well organized, and pay attention to details
  • Have great people skills, can get along with people easily as well as being a team player, and be willing to learn
  • Are eager to improve and learn
  • Are highly computer literate – solid IT and Excel (main focus on macro) skills are needed
  • Are fluent in English, any other language is a plus

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post Finance Vendor Master Data Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Építőmérnök gyakornok

Diákmunka: Az M6 Duna Autópálya Koncessziós Zrt. keresi új munkatársát a mérnöki csapatot támogató változatos feladatok ellátására.

Munkavégzés helyszíne: M6 autópálya Érd-Szekszárd közötti szakasza, illetve partnerünk Budapest 11. kerületében található irodája

Munkaidő: rugalmas időbeosztásban (preferáltan heti 2-3 teljes vagy részleges munkanap)

Fizetés: 1 765 Ft/óra + üzemanyag költség

Feladat:

  • Fő feladatod az autópályán zajló munkavégzések felügyelete, feljegyzések készítése a helyszíni tapasztalatokról a partnerünk mérnökcsapata felé. Ehhez saját gépkocsi szükséges, amelynek üzemanyag költségét partnerünk a NAV normája szerint megtéríti.
  • Adatrögzítés a cég mérnökeivel közösen szervezett bejárásokon.
  • Adminisztratív jellegű háttérmunkák lebonyolítása.

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony;
  • Folyamatban lévő építőmérnök tanulmányok;
  • Budapesti lakcím;
  • Érvényes B kategóriás jogosítvány és vezetői gyakorlat;
  • Saját gépkocsi;
  • Hajlandóság kinti, terepen történő munkavégzésre;
  • Megbízható, pontos, önálló munkavégzés

Amit Partnerünk kínál:

  • Versenyképes jövedelem
  • Céges mobiltelefon
  • Rugalmas, megállapodás szerinti munkaidő
  • Családias, barátságos légkör
  • Változatos feladatok
  • Hosszú távú együttműködés

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Építőmérnök gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Könyvelő gyakornok

Diákmunka: Partnerünk könyvelői gyakornok pozícióra keres hallgatót, aki segíti munkájukat a napi könyvelési feladatokban.

Munkavégzés helyszíne: Budapest II. kerület, Kolosy tér

Munkaidő: heti 10-30 óra

Fizetés: 1 720 Ft/óra

Feladat:

  • Segédkezés a napi könyvelési feladatokban;
  • Könyvelő csapat munkájának a támogatása;
  • Hó végi zárási folyamatokban való segítségnyújtás;
  • Egyéb napi szintű adminisztratív feladatok ellátása

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív hallgatói jogviszony (25 év alatt lehetsz passzív is!)
  • Érdeklődés a könyvelés iránt, érzék a számokhoz, matematikához;
  • Minimum heti 10 óra vállalása
  • Pontosság, precizitás, megbízhatóság

Előny:

  • Folyamatban lévő pénzügy-számviteli tanulmányok

Amit kínálunk:

  • szakmai gyakorlat leigazolása;
  • hosszútávú munkalehetőség

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Könyvelő gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Sparring partner

Diákmunka: Sporttevékenység gyakorlásához keresünk edzőpartnert.

Munkaidő: heti 1 alkalommal, 2 óra előzetes megbeszélés alapján, délutáni órákban

Munkavégzés helye: Budapest VII. kerület

Fizetés: bruttó 3000 Ft/óra
Az óradíjon felül partnerünk edzésenként 2-5 ezer Ft minőségprémiumot is fizethet.

Feladatok:

  • Submission wrestling, brazil jiu jitsu jellegű laza testmozgás, játékos birkózás, önvédelmi fogások gyakorlása vezető managerrel

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
  • Öltözék: NO GI, sportnadrág;
  • Súlycsoport: 65 kg, vagy alatt; testmagasság 180 cm-ig;
  • Jelentkezés önéletrajz és bemutatkozás megküldésével (rövid bemutatkozás, esetleges sportmúlt-szakág, testsúly és magasság megjelölésével, lehetőleg a testalkatot tükröző fénykép csatolásával);
  • Korábbi gyakorlat előny, de nem feltétel

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Sparring partner first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Szövegíró, sales és marketinges munkatárs

Diákmunka: Legújabb IT startup projektjébe keres partnerünk szövegíró, sales és marketinges munkatársat.

Munkavégzés helyszíne: 100% home office

Munkaidő: rugalmas, heti minimum 20 óra elvárt

Fizetés: 1765Ft/óra

Feladatok:

  • Marketing osztály munkájának támogatása, általános adminisztratív és asszisztensi feladatok ellátása;
  • Marketing prezentációs anyagok készítése;
  • Részvétel riportok, piaci adatok, kimutatások elemzésében, készítésében, dokumentálásában;
  • Közreműködés prospektusok, katalógusok, POS anyagok előkészítésében, rendelésében;
  • Kreatívok anyagok készítése, készíttetése rendszerezése, kezelése;
  • Kapcsolattartás ügynökségekkel, grafikussal;
  • Közösségi média oldalak kezelése, posztok, kommunikációs anyagok, tartalmak előkészítése, feltöltése;
  • Szakmai rendezvények, fesztiválok PR-eseményekkel kapcsolatos részfeladatok ellátása.
  • A kereskedelmi vezető munkájának támogatása
  • Kereskedelmi részleg általános, adminisztratív támogatása
  • Kereskedelmi kimutatások, statisztikák készítése
  • Nyilvántartások naprakész vezetése
Feltételek:
  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony;
  • Önálló, megbízható munkavégzés

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és az önéletrajzod csatolásával.

The post Szövegíró, sales és marketinges munkatárs first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Étkezdei kisegítő

Diákmunka: Partnerünk étkezdébe keres talpraesett diákot ételek kiosztására, kávéfőzésre.

Munkavégzés helyszíne: Budapest VII. kerület

Kezdés: azonnal

Munkaidő:  hétfő-kedd-szerda-csütörtök 11.00-15.00

Fizetés:  1800-2000Ft/óra, tapasztalat és egyéni megegyezés szerint

Feladatok:

  • vendégek kiszolgálása
  • kávéfőzés
  • ételek kiosztása
  • pult rendben tartása
  • esetlegesen pénztárkezelés

Feltételek:

  • Nappali tagozatos, aktív (25. életév betöltése előtt akár passzív) hallgatói jogviszony
  • heti minimum 20 óra vállalása
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • talpraesett, kommunikatív személyiség

Amit partnerünk ajánl:

  • étkezés, kávé

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Étkezdei kisegítő first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Légiáru röntgenezése

Diákmunka: Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre keresünk légiáru röntgenezésre lelkes, dolgozni akaró diákokat.

Munkavégzés helyszíne: Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

Munkaidő: hétköznap 16:30 – 20:30-ig

Kezdés: azonnali

Fizetés: 1 882 Ft/óra

Feladat:

  • légiáru röntgenezése

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony;
  • érettségi bizonyítvány megléte

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével, az önéletrajzod és egy friss, aktuális fénykép csatolásával.

The post Légiáru röntgenezése first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Junior sales manager

Diákmunka: Német-magyar oktatási kiadó és prémium taneszköz- és vizuáltechnika forgalmazó cég értékesítési tevékenységében való tevékeny részvételre keres jó kommunikációs képességgel rendelkező, gazdasági tanulmányokat folytató, pontos, gyors észjárású, precíz diákokat.

Munkavégzés helyszíne: Budapest XIV. kerület Fogarasi út 127.

Kezdés: azonnal

Munkaidő: min. heti 20 óra

Fizetés:  1495Ft/óra

Feladatok:

  • Beszállítókkal való kapcsolattartás
  • Kalkulációk készítése excel-ben, ellenőrzést követően árajánlatok készítése
  • Telefonos ügyintézés
  • Vevői, beszállítói megrendelések rögzítése, számlázás
  • Adatbázis készítése, karbantartása
  • Webáruház kezelése
  • Készletgazdálkodás

Feltételek:

  • Nappali tagozatos, aktív (25. életév betöltése előtt akár passzív) hallgatói jogviszony
  • Szakirányú egyetemi, főiskolai vagy felsőfokú szakképzésben való részvétel
  • Megbízható, precíz, rendszerező személyiség
  • Képesség csoportmunkára
  • Angol nyelv aktív használata
  • Gazdasági ismeretek, webes ismeretek, Facebook kezelés,
  • Ajánlatok írásához jó fogalmazó készség,
  • Microsoft Office szoftverek magas szintű kezelése
  • Gyors gépelés

Előny:

  • német nyelv ismerete

Amit kínálunk:

  • Jó munkakörülmények
  • Angol nyelv napi használata
  • Használható gyakorlati tapasztalatok megszerzésének lehetősége

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Junior sales manager first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Árufuvarozás, -pakolás

Diákmunka: Árufuvarozásra, illetve az áru üzletekbe való bevitelére keresünk jogosítvánnyal és teherautók vezetésében való gyakorlattal rendelkező erős fizikumú diákokat.

Munkavégzés helyszíne: Budapest és vidéki helyszínek

Fizetés: 2 353 Ft/óra

Feladatok és munkaidő:

  • Budapesten belüli árufuvarozás: Extra nagy méretű (7 méter hosszú), de “B” kategóriás jogosítvánnyal vezethető furgonnal kell budapesti címek között szállítani,  általában vendéglátáshoz kapcsolódó termékeket, melyeket az üzletekbe be is kell vinni (tehát sokszor 35-40 kg-os hordókat kell pakolni). Munkaidő: hétfőtől péntekig 09:00-17:00.
  • Budapesten belüli italkiszállítás: kisméretű furgonnal, webshopon keresztül rendelt italok kiszállítása. Munkaidő: minden nap 17:00-02:00
  • Vidéki áruszállítás: Extra nagy méretű (7 méter hosszú), de “B” kategóriás jogosítvánnyal vezethető furgonnal vidéki címekre történő áruszállítás és azok ki-és bepakolása. Munkaidő: hétfőtől péntekig 09:00-17:00.

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony;
  • Érvényes, minimum 2 éves “B” kategóriás jogosítvány;
  • Releváns gyakorlat nagyméretű furgonok, teherautók vezetésében;
  • Erős fizikum

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Árufuvarozás, -pakolás first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Tanterem takarítás

Diákmunka: BME területén eseti jellegű takarítási tevékenység ellátására keresünk hallgatókat.

Munkaidő: hétfő/kedd/szerda napokon 05:30-08.00 között vagy 17.00/18.00-21.00 között

Munkavégzés helye: BME épületei

Fizetés: 1 500 Ft/óra

Feladatok:

  • tanterem takarítás (betanítással)

Feltételek:

  • Nappali aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív tagozatos hallgatói jogviszony;
  • Állandó munkavégzés vállalása;
  • Megbízható, pontos, önálló munkavégzés

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Tanterem takarítás first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Mikroszkópos vizsgálat

Diákmunka: Elektronikai alkatrészek vizsgálatával foglalkozó cég keres azonnali kezdéssel diák munkatársakat labormunkában való közreműködésre.

Munkaidő: minimum heti  20 óra

Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület Egry József utca 18.

Fizetés: 1530Ft-tól/óra

Feladatok:

  • Elektronikai alkatrészek előkészítése vizsgálatra
  • Vizsgálati feladatok elvégzése: chip alkatrészek külső és belső felépítésének, méreteinek meghatározása digitális mikroszkópos módszerekkel
  • Megvizsgált alkatrészek rendszerezése és archiválása

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony
  • Min. 1. éves hallgatói jogviszony; mérnöki tanulmányok

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Mikroszkópos vizsgálat first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Piros Orr támogató toborzó munkatárs

Diákmunka: Nevetésben a remény! Tapasztalatok azt mutatják, hogy az a hely, ahol a bohócdoktorok megjelennek, vidámabbá válik. A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány 1996 óta dolgoznak azon, hogy megkönnyítsék a kórházban levő gyermekek életét. Most Te is hozzájárulhatsz ehhez!

Munkaidő: Rugalmas munkaidő, fix 4 óra, heti minimum 8 és maximum 20 óra

Munkavégzés helye: Budapesten több helyen, forgalmas csomópontokban

Fizetés: 1704 Ft/óra + jutalék

Feladatok:

  • Járókelők megszólítása és tájékoztatása a Piros Orr Bohócdoktorok munkájáról
  • Támogató tagok toborzása
  • Ezzel kapcsolatos adminisztráció elvégzése

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony
  • Téged keresünk, ha szeretsz emberekkel kommunikálni, nem félsz a kihívásoktól és elkötelezett vagy a Piros Orr Bohócdoktorok küldetése iránt. Munkáddal örömet és boldogságot viszel a beteg kisgyerekek életébe.
  • Középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs készség
  • Csapatmunka
  • Talpraesettség
  • Pontosság
  • Becsületes munkavégzés
  • Kitartás

Előnyt jelent:

  • Értékesítésben vagy adománygyűjtésben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Támogató légkör
  • Csapatszellem
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Fiatalos csapat
  • Hosszútávú munkalehetőség

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Piros Orr támogató toborzó munkatárs first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés