Álláslehetőségek

Projektmenedzser

Diákmunka: Csatlakozz csapatunkhoz, ahol a tanulmányaid mellett valódi szakmai tapasztalatra tehetsz szert! Ha olyan diák vagy, aki szeretné az elméleti tudását gyakorlati tapasztalattá alakítani és értékes kapcsolatokat építeni már az egyetemi évek alatt, akkor projektmenedzser pozíciónk neked való. Ez a pozíció kiváló lehetőséget kínál arra, hogy elmélyülj a key account menedzsment világában, és olyan kompetenciákat szerezz, amelyeket később bármely szektorban kamatoztathatsz. Várjuk jelentkezésedet, hogy együtt építhessük a jövődet!

Munkavégzés helye: Budapest 14. kerület

Munkaidő: min. heti 30 óra

Fizetés: 2 400 Ft/óra

Miért érdemes minket választanod?

  • Versenyképes juttatások
  • Rugalmasság
  • Gyakorlati ismeretek
  • Fejlődési lehetőség
  • Motiváló munkakörnyezet

Az alábbi feladatok tartoznak majd Hozzád:

  • Ügyfelek igényeinek felmérése és egyedi ajánlatok kidolgozása
  • Megrendelések és értékesítés előtti tevékenységek koordinálása
  • Üzleti tárgyalásokon való részvétel és prezentációk készítése
  • Piaci trendek és versenytársak tevékenységének elemzése
  • Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyfél-elégedettség növelése
  • Üzleti stratégiák, értékesítési tervek és beszámolók kidolgozása
  • Együttműködés a projektmenedzsment és a műszaki csapatokkal

Feltételek:

  • Nappali tagozatos, aktív (25. életév betöltése előtt passzív is) hallgatói jogviszony,
  • Érdeklődsz a műszaki területek iránt és van hozzá affinitásod
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
  • Jellemző rád a magas terhelhetőség, pontosság és igényesség,
  • Legalább középszinten beszélsz angolul

Előnyt jelent:

  • Értékesítésben és/vagy projektmenedzser területen szerzett tapasztalat
  • CRM rendszerek ismerete

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Projektmenedzser first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Talent Sourcing Intern

Student work: As a Talent Sourcing Intern, you will play a key role in supporting our recruitment efforts by assisting with candidate sourcing, and talent pipeline development. This internship offers hands-on experience in the recruitment process, providing valuable exposure to sourcing strategies and recruitment best practices.

Working hours: the role is part-time, requiring a minimum of 25 hours per week with flexibility as needed

Start: as soon as possible

Place of work: 11th district, BudaWest Office buildings

Salary: 2 000 HUF/hour

Responsibilities:

  • Assist with sourcing candidates using various channels, including job boards, social media, and professional networks
  • Review resumes and applications to identify qualified candidates
  • Conduct initial screenings to assess candidate qualifications and fit for specific roles
  • Build and maintain a database of potential candidates for future opportunities
  • Collaborate with the Talent Acquisition Partner to understand talent needs and priorities
  • Help coordinate and schedule interviews with candidates and hiring teams
  • Support the development of job descriptions and candidate profiles
  • Assist with other recruitment-related tasks and projects as needed

Requirements:

  • Currently enrolled in a Bachelor’s or Master’s program, preferably in Human Resources, Business Administration, or a related field
  • Prior experience in talent sourcing would be a great advantage
  • Confident English language skills
  • Possess excellent communication skills and can easily connect with others
  • Has an interest in the IT industry and software development, and curious about IT professionals
  • Detail-oriented with the ability to multitask and prioritize tasks effectively
  • Proficiency in Microsoft Office Suite and familiarity with applicant tracking systems (ATS) is a plus
  • Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information with discretion

What You’ll Experience:

  • Valuable Learning: You’ll have the opportunity to learn recruitment processes, gain practical experience in the field and explore the most wanted IT positions in the market
  • Proactive Approach: You’ll work with useful recruitment methods and tools, including LinkedIn sourcing and other online platforms
  • On-the-job English communication practice: Engage in daily communication tasks and interactions, providing valuable practice to enhance your English language skills
  • Team Collaboration: Work in an inspiring environment where supportive colleagues assist in your development:
    • Learning sessions: Structured sessions with colleagues to enhance your recruitment skills and industry knowledge
    • Shadowing opportunities: Hands-on experience observing our Talent Acquisition Partner
    • Continuous feedback: Constructive input from mentors and peers
  • Building a candidate network: Develop relationships with potential candidates, expand your professional network and contribute to the growth of our talent pool

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post Talent Sourcing Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

HR gyakornok

Diákmunka: Partnerünk toborzási, HR feladatokra keres humán/gazdasági területen tanuló diák munkatársat, aki heti min. 24 órában tudja vállalni a feladatokat, kiemelten hétfői ráéréssel.

Munkavégzés helye: Nyergesújfalu

Munkaidő:

  • Heti min. 24 óra elvárt
  • A hétfői napon mindenképp, hiszen 90%-ban akkor tart partnerünk toborzási napot.
  • A másik két nap vállalása pedig rugalmasan külön egyeztethető.

Fizetés:  2 200 Ft/óra

Feladatok:

  • Aktív részvétel a kiválasztási napokon
  • Toborzási folyamathoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása
  • Napi munkád nagy részét fogja lefedni a telefonos előszűrések lebonyolítása, így fontos, hogy könnyen tudj kapcsolatot teremteni és merj kommunikálni!
  • Nyílt napok szervezésében való segítségnyújtás
Feltételek:
  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony,
  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok humán/gazdasági területen
  • Magabiztos MS Office ismeretek
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Jó problémamegoldó képesség

Nem feltétel, de előny, ha van:

  • Közösségi médiában való jártasság
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post HR gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Leltározás március és április időpontok – alkalmi munka

Diákmunka: Partnerünk leltározásra keres munkaerőt Budapestről szervezett és fizetett utazással az ország különböző pontjaiba.

Munkavégzés helyszíne, munkaidő: 

Tesco leltározások:

  • 03.17. 16:30 Levél Szövetkezet utca, indulás Kelenföldről 14:30-kor
  • 03.18. 20:00 Keszthely, indulás Kelenföldről 16:30-kor
  • 03.20. 21:00 Győr Bartók B. utca, indulás Kelenföldről 19:00-kor
  • 03.21. 18:00 Budapest Galócza utca, találkozás az üzlet előtt 17:45-kor
  • 03.21. 20:00 Budapest Galócza utca, találkozás az üzlet előtt 19:45-kor
  • 03.21. 21:00 Budapest Kálvin tér, találkozás az üzlet előtt 20.45-kor
  • 03.21. 23:00 Budapest Kálvin tér, találkozás az üzlet előtt 22:45-kor
  • 04.03. 21:00 Mosonmagyaróvár Szent I. 96., indulás Kelenföldről 18:30-kor
  • 04.07. 17:00 Győr Hunyadi utca, indulás Kelenföldről 15:15-kor
  • 04.09. 10:00 Marcali, indulás Kelenföldről 8:00-kor
  • 04.10. 19:00 Marcali, indulás Kelenföldről 16:45-kor
  • 04.15. 10:00 Székesfehérvár Aszalvölgyi út, indulás Kelenföldről 8:15-kor
  • 04.16. 20:00 Székesfehérvár Aszalvölgyi út, indulás Kelenföldről 18:15-kor
  • 04.17. 21:00 Üllő, indulás Népligetből 19:45-kor
  • 04.18. 19:00 Mosonmagyaróvár Magyar utca, indulás Kelenföldről 16:30-kor
  • 04.21. 10:00 Tatabánya, indulás Kelenföldről 8:15-kor
  • 04.21. 16:00 Isaszeg, indulás Népligetből 14.30-kor
  • 04.22. 20:00 Tatabánya, indulás Kelenföldről 18:15-kor
  • 04.23. 20:00 Mátészalka, indulás Műcsarnok mellől 15:30-kor
  • 04.24. 20:00 Nyíregyháza, indulás Műcsarnok mellől 17:00-kor

Auchan leltározások:

  • 03.13. 18:00 Albertfalva, találkozás az Auchan üzlet előtt 17:45-kor
  • 03.13. 20:00 Albertfalva, találkozás az Auchan üzlet előtt 19:45-kor
  • 03.17. 17:00 Maglód, találkozás az Auchan üzlet előtt 16:45-kor
  • 03.17. 19:00 Maglód, találkozás az Auchan üzlet előtt 18:45-kor
  • 03.19. 18:00 Törökbálint, találkozás az Auchan üzlet előtt 17:45-kor
  • 03.19. 20:00 Törökbálint, találkozás az Auchan üzlet előtt 19:45-kor
  • 03.25. 16:00 Kecskemét, indulás Népliget Planetárium parkolóból 14:00-kor
  • 03.25. 18:00 Kecskemét, indulás Népliget Planetárium parkolóból 16:00-kor

Obi leltározások: ilyen alkalmak jelenleg nincsenek!

Figyelem! Az OBI leltáron való részvétel feltétele, hogy mindenki a képzés anyagát tanulmányozza! A képzés anyagához tartozik egy tesztes kérdéssor is, aminek kitöltése kötelező! 10 kérdés van, a minimum pontszám 5, ez alatt nem tudjuk fogadni a jelentkezőt. A teszt csak egyszer tölthető ki.

A munkaidő minden esetben kb. 7-10 óra.

Fizetés:

  • junior leltározó 2000Ft/óra, ill. az utazási idő esetében 1000Ft/óra

Feladatok:

  • leltározás vonalkódos címkék segítségével

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
  • Önálló, megbízható munkavégzés;
  • Öltözék kritérium: zárt cipő

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Leltározás március és április időpontok – alkalmi munka first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Pénzügyi gyakornok

Diákmunka: Partnerünk pénzügy számviteli területen tanuló gyakornokot keres a pénzügyi feladatok támogatására.

Munkavégzés helye: Vecsés

Munkaidő: heti 20 óra

Munka kezdés: azonnal

Fizetés: 2 118 Ft/óra

Feladatok:

  • Beérkező szállítói számlák adminisztrációja, iktatása
  • Beérkező szállítói számlák készletre rögzítése, projekt kontírozása
  • Pénztári számlák összesítése
  • Szállítólevelek rendezése, iktatása, lefűzése
  • Könyvelésre kimenő anyag előkészítése
  • Egyéb adminisztráció

Feltételek:

  • aktív nappali (25. életév betöltése előtt akár passzív is) tagozatos hallgatói jogviszony,
  • Pénzügy számviteli területen folytatott tanulmányok
  • Önállóság és precizitás, monotonitásbíró képesség
  • Magabiztos felhasználó szintű számítógépes (MS Office) ismeretek
  • Heti 20 óra munkavégzés

Miért válassz minket?

  • Rálátást nyerhetsz egy magyar generálkivitelező cég pénzügyi, számviteli folyamataira
  • Megtanulhatod, hogyan rendszerezd, iktasd a beérkező számlákat, szállítóleveleket
  • Modern irodai környezetben dolgozhatsz
  • Családias hangulatú, összetartó csapatba tartozhatsz
  • Az órarendedhez igazítva, rugalmasan oszthatod be a gyakornoki idődet
  • Kötelező szakmai gyakorlatodról igazolást állítunk ki
  • Versenyképes gyakornoki fizetést adunk
  • Hosszútávú gyakornoki lehetőséget biztosítunk

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Pénzügyi gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Marketing/sales/szoftvertámogató tevékenység

Diákmunka: Partnerünk olyan munkatársat keres, aki segít a szoftverek és a mérnöki tanácsadás kommunikációjában.

Munkaidő: megbeszélés szerint

Munka kezdés: azonnal

Munkavégzés helye: XIV. kerület

Fizetés: 2 200Ft/óra

Feladatok:

  • Szoftverek és a mérnöki tanácsadás kommunikációjának segítése
  • Innovatív tartalmak gyártása

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
  • Mérnöki szoftverek (elsősorban AutoCAD) ismerete
  • BIM ismeret jól jöhet
  • Web oldal szerkesztési ismeret, elsősorban wordpress alapon
  • Közösségi médiában való aktív jelenlét, egyfajta influenszer

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Marketing/sales/szoftvertámogató tevékenység first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

HR Support Intern, Operations

Student work: AGCO Hungary’s local HR Team is looking for an HR Support Intern, Operations who would like to be a part of our quickly developing organization. The new colleague will support the local HR Operations Team by providing an efficient, professional and quality HR assistance.

AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.

AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, Technical Services, Marketing and Sales functions.

Working hours: min 30 hours a week for at least 1 year

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street

Salary: 1 900 HUF/hour

Responsibilities:

  • Compiling and updating employee records (hard and soft copies, ERP system)
  • Assisting in HR administration
    • sorting and scanning payroll-related documents (invoices, declaration forms, travel reimbursement)
    • preparing referral documents for occupational health check examination
    • support in posting and signing documents
    • contract preparation for new joiners
    • creating new user profiles (Nexon, SuccessFactors)
  • Assisting in the monthly timesheet checking
  • Monitoring the HR mailbox and providing support to general questions
  • Supporting local HR team with leaver processes
  • Participation in HR core process project management
  • First point of contact for occupational health check examination vendor
  • Performing other ad-hoc tasks

You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies (active student status) for minimum at least 1 year until graduation
  • Speak both English and Hungarian fluently
  • Have strong attention to details
  • Have strong communication and interpersonal skills and the ability to work efficiently with employees
  • Are able to maintain confidentiality
  • Can work at least 30 hours weekly

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post HR Support Intern, Operations first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Finance AP Intern

Student work: We are looking for a Finance AP Intern to join our team with strong attention to details. This role will facilitate a variety of scanning, prepping, validation of optically recognized invoice data to ensure high levels of support in a fast paced P2P environment.

AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.

AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, and Technical Services functions.

Working hours: min 20 hours a week for at least 6 months

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district

Salary: 1900 HUF/hour

Responsibilities:

As AGCO’s Finance AP Intern your responsibilities will be:

  • Document Scanning (OCR):  Operate network high speed production scanning equipment (Readsoft); perform scanning and imaging tasks; identify, classify and sort documents; assemble document batches and/or page volumes
  • Document Indexing: Identify objective data and enter (“key what you see”) at a high level of productivity and accuracy; perform data entry task from a paper and/or document image; utilize system functions to perform data look-up and validation; work on high volume sorting, analyzing, indexing, of financial documents; identify, classify, and sort documents electronically
  • Archive documents in the digital archive and link them into the invoice clearance workflow tool
  • Assist P2P users and support them with invoice processing as required
  • Perform duties and special requests – assigned by P2P team leader and manager
  • Review and process confidential and time-sensitive applications (urgent requests)
  • Maintain high degree of quality control and validation of the completed work
  • Ensure operating and quality standards are met based on service objectives
  • Support financial results by minimizing site waste and rework

Requirements:

You are the perfect candidate if you:

  • Active full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too)
  • Have ongoing university studies minimum for at least half a year (active student status) – Finance-related studies are an advantage
  • Are well organized, pay attention to details, have great administrative skills and patience
  • Have great analytical approach – which means using good logic to form a pragmatic approach solution, as well as being result-oriented
  • Have great people skills, can get along with people easily as well as being a team player, and be willing to learn
  • Are highly computer literate – solid IT and Excel (main focus on macro) skills are needed
  • Are fluent in English, German knowledge is an advantage
  • Can work at least 20 hours weekly

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post Finance AP Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Internship Purchasing Support and International Show Management

Student work: International shows, both on and offline, are a key part of AGCO’s marketing mix, involving all of AGCO’s key brands. In this role you will be supporting processes for purchasing and vendor management optimizing, show management / strategy and related business and marketing activities.

Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and after induction hybrid work is possible

Start: as soon as possible

Working hours: min 20 hours a week, for at least 1 year

Salary: 1 900 HUF/hour

Responsibilities:

  • Keeping contact with supplier and receiving quotations
  • Making evaluation
  • Gathering input form AGCO internal departments
  • Supporting the commodity buyer in supplier management
  • Aligning AGCO’s brands and key suppliers in defining stand layout, composition and construction
  • Managing show cost tracking and invoice management across AGCO brands
  • Preparation of meetings
  • Supporting the Manager in Purchase Order management in SAP
  • Setting up the digital registration platform for AGCO staff visitors
  • Handling VIP and visitor arrangements for accommodation, transport, tickets
  • Defining and tracking show cost KPIs
  • Producing reports, presentations, and status update materials, show statistics, surveys, schedules related to AGCO Booth/brands/show/competitor events
  • Supporting the manager in general administrative tasks

You are the perfect candidate if you:

  • Have ctive full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too)
  • Have project management experience, ideally in event management
  • Have online and offline marketing knowledge
  • Have strong administrative skills
  • Have strong Excel, PowerPoint skills
  • Have written and verbal business English fluency
  • Have a minimum working knowledge of German is an advantage
  • Have knowledge in sustainable event solutions is an advantage
  • Have knowledge of Purchase Order management in SAP is an advantage

You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.

Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).

The post Internship Purchasing Support and International Show Management first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Sparring partner

Diákmunka: Sporttevékenység gyakorlásához keresünk edzőpartnert.

Munkaidő: heti 1 alkalommal, 2 óra előzetes megbeszélés alapján, délutáni órákban

Munkavégzés helye: Budapest VII. kerület

Fizetés: bruttó 3000 Ft/óra
Az óradíjon felül partnerünk edzésenként 2-5 ezer Ft minőségprémiumot is fizethet.

Feladatok:

  • Submission wrestling, brazil jiu jitsu jellegű laza testmozgás, játékos birkózás, önvédelmi fogások gyakorlása vezető managerrel

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
  • Öltözék: NO GI, sportnadrág;
  • Súlycsoport: 65 kg, vagy alatt; testmagasság 180 cm-ig;
  • Jelentkezés önéletrajz és bemutatkozás megküldésével (rövid bemutatkozás, esetleges sportmúlt-szakág, testsúly és magasság megjelölésével, lehetőleg a testalkatot tükröző fénykép csatolásával);
  • Korábbi gyakorlat előny, de nem feltétel

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Sparring partner first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Parts Logistics Agent (German Speaking)

Student work: The key responsibility of the Parts Logistics Dealer Support is to process, verify and answer the requests from the retailers checking the internal BMW parts and logistics systems, mainly based on SAP. You will be the first point of contact to answer questions around parts logistics and availability.

Working hours: 30-40 hours a week

Start: as soon as possible

Place of work: Budapest 11th district

Salary: net 1900 HUF/hour

Responsibilities and duties:

  • Be a point of contact for premium brand’s retailers.
  • Process and answer the requests from the retailers thru a ticketing system.
  • Responding to questions and issues around parts availability.
  • Follow up and report the parts process from the order to the delivery.
  • Collect parts pricing requests and collaborate with pricing department.
  • Escalation and follow up of tickets around parts logistics matters.
  • Provide support to resolve parts logistics issues in a timely manner, meeting the KPIs.

Requirements:
You are the perfect candidate if you:

  • Have ongoing university studies (active student status)
  • Fluency in English and German
  • Interest in the automotive industry
  • Experience in parts management is advantageous
  • IT requirements: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, SAP
  • Attention to detail

What We can offer

  • Competitive Salary
  • Regular training and access to global career opportunities/career progression
  • Regular social events
  • Modern office situated in Budapest
  • A professional but relaxed working environment, as part of a welcoming and diverse team.
  • Relocation Package available for candidates outside of Hungary

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Parts Logistics Agent (German Speaking) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Junior projektmenedzser

Diákmunka: Magyarország legnagyobb magyar tulajdonban lévő infokommunikációs cége keres új, intenzíven fejlődő divíziójának erősítése céljából budapesti központjába munkatársat junior projektmenedzser munkakörbe.

Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület

Munkaidő: heti minimum 32 óra

Fizetés: 2000 Ft/óra

Hogyan képzeld el a munkát nálunk?

Projektjeink az 1-2 napostól kezdve több hónapos időtartamig is tartanak. A szakértő csapat végzi az előkészítést eladás előtt, a műszaki tervezést, majd pedig a kivitelezés támogatását, eszközök konfigurálását és a vezérlőrendszerek programozását. A munkanap az irodában, illetve telepítés/élesztés esetén ügyfeleinknél telik.

Feladatok:

  • Aktív közreműködés a cég napi szintű munkafolyamataiban
  • A projektvezető munkájához szükséges adminisztratív feladatok napi szintű ellátása
  • Projektek támogatása, kivitelezésének koordinálása, szerződések, iratok nyilvántartása, kezelése
  • Ajánlatokkal, megrendelésekkel, telepítésekkel kapcsolatos dokumentációk készítése és kezelése elektronikusan és nyomtatott formában
  • A cég belső kommunikációs felületeinek kezelése
  • Határidők naprakész követése és betartása, adatszolgáltatási, tájékoztatási, riportolási kötelezettségek ellátása
  • Kapcsolattartás a partnerekkel, alvállalkozókkal, gyártókkal

Feltételek:

  • Nappali aktív (25. életév betöltése előtt akár passzív is) tagozatos hallgatói jogviszony
  • Felhasználó szintű Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint stb.) tudással rendelkezel
  • Képes vagy az önálló munkavégzésre
  • Csapatjátékos
  • A munkafolyamatok elvégzése során a lehető legnagyobb precizitásra törekszel
  • Pontosság, igényesség

Előny:

  • Műszaki beállítottság

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

The post Junior projektmenedzser first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés

Árufuvarozás, -pakolás

Diákmunka: Árufuvarozásra, illetve az áru üzletekbe való bevitelére keresünk jogosítvánnyal és teherautók vezetésében való gyakorlattal rendelkező erős fizikumú diákokat.

Munkavégzés helyszíne: Budapest és vidéki helyszínek

Fizetés: 2 353 Ft/óra

Feladatok és munkaidő:

  • Budapesten belüli árufuvarozás: Extra nagy méretű (7 méter hosszú), de “B” kategóriás jogosítvánnyal vezethető furgonnal kell budapesti címek között szállítani,  általában vendéglátáshoz kapcsolódó termékeket, melyeket az üzletekbe be is kell vinni (tehát sokszor 35-40 kg-os hordókat kell pakolni). Munkaidő: hétfőtől péntekig 09:00-17:00.
  • Budapesten belüli italkiszállítás: kisméretű furgonnal, webshopon keresztül rendelt italok kiszállítása. Munkaidő: minden nap 17:00-02:00
  • Vidéki áruszállítás: Extra nagy méretű (7 méter hosszú), de “B” kategóriás jogosítvánnyal vezethető furgonnal vidéki címekre történő áruszállítás és azok ki-és bepakolása. Munkaidő: hétfőtől péntekig 09:00-17:00.

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony;
  • Érvényes, minimum 2 éves “B” kategóriás jogosítvány;
  • Releváns gyakorlat nagyméretű furgonok, teherautók vezetésében;
  • Erős fizikum

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

The post Árufuvarozás, -pakolás first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés